بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 15:37
بازديد از اين پست : 281

به نظر می رسد با وجود مخالفت والنسیا بر انتقال متئو به بارسلونا، سران کاتالان به فکر بازیکن دیگری افتاده اند.

http://metafootball.ir/m/filer_public_thumbnails/filer_public/ac/ce/acce5501-a562-4f24-ac0c-84d509b6be85/08_daley_blind_netherlands.jpg__580x349_q85_crop_upscale.jpg

بارسلونا تمام تلاشش را کرد تا متئو را به خدمت بگیرد، پس از رد پیشنهاد اولیه، کاتالان ها پیشنهادی 15 میلیون یورویی به علاوه آفلای را ارائه کردند که باز هم از سوی والنسیا رد شد. به همین دلیل زوبی زارتا تصمیم گرفت تلاش برای این انتقال را متوقف کند و به سراغ گزینه های دیگری برود. مهم ترین و نزدیک ترین گزینه در حال حاضر دالی بلیند مدافع ملی پوش هلندی می باشد.

بازیکن با استعداد اژاکس، که می تواند در سمت چپ و قلب دفاع بازی کند، او قابلیت بازی در مرکز زمین را هم نیز دارد. بارسا علاوه بر او، برای انتقال هوملس، شار و فرتونگن هم تلاش می کند.

آن ها مدافعینی هستند که در جام جهانی بی نقص و خوب کار کردند. به نظر می رسد سران بارسلونا از خرید بازیکن والنسیا به طور کامل دست کشیده اند.

به گزارش الموندو دپورتیوو، بلیند می تواند گزینه بسیار بهتری نسبت به متئو باشد، بازیکنی که در ماه اکتبر 31 ساله خواهد شد و باشگاهش حاضر نمی شود او را کمتر از 20 میلیون یورو به فروش برساند.

اما دالی بلیند، تنها 24 سال دارد، در جام جهانی حضور داشته و بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. این بازیکن شاید با مبلغ 22 میلیون یورو بتواند در دسترس باشد (2 میلیون یورو بیشتر از متیو).

باشگاه های متعددی خواهان این بازیکن هستند که از جمله می توان به دورتمند، منچستر یونایتد و آرسنال اشاره کرد، بنابراین به نظر می رسد انتقال این بازیکن بسیار بهتر از خرید متئو باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »